Welkom op onze nieuwe website!

Ben je uitvaartbegeleider? Maak dan een nieuw account aan. Als je al een account op onze oude site had, wordt je nieuwe account automatisch hieraan gekoppeld, mits je hetzelfde e-mailadres gebruikt.

Zakelijk account aanmaken

Algemene voorwaarden

Welkom op het overzicht van onze algemene voorwaarden. Om het je gemakkelijk te maken hebben wij een samenvatting gemaakt met de belangrijkste voorwaarden. Voor specifiekere informatie kun je terecht bij de volledige versie van onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden gelden voor alles wat wij aanbieden aan onze klanten en alle overeenkomsten die wij maken.

Hoe kun je ons bereiken?

De makkelijkste manier om ons te bereiken is per e-mail, op info@wikkelgoed.nl. Telefonisch zijn we 7 dagen per week te bereiken via 020 - 845 73 43. Ook kun je ons vinden op Facebook en Instagram. Al onze producten kun je direct bestellen via onze webshop. Heb je een vraag? Wellicht is deze vraag al eerder gesteld en beantwoord op onze pagina met veelgestelde vragen.

Aanbod

Wat betreft onze voorraad en de producten die wij verkopen, geldt het volgende: al onze producten zijn voorzien van een volledige omschrijving en waarheidsgetrouwe afbeeldingen, zodat je de juiste keuze kunt maken. Als een aanbod slechts tijdelijk geldt, dan vermelden wij dit nadrukkelijk in het aanbod.

De bestelling

Wanneer je iets bij ons bestelt, krijg je altijd een bevestiging van ons. Zolang wij je aanvraag niet hebben bevestigd, heb je het recht om de overeenkomst ongedaan maken. Daarnaast zijn wij verantwoordelijk voor het verzorgen van een goed beveiligde webomgeving, zodat je zonder zorgen online kunt betalen. Bij elke bestelling die je doet, krijg je, uiterlijk bij het moment van levering, van ons de voorwaarden van je herroepingsrecht en informatie over garanties. Ook kun je altijd contact met ons opnemen voor vragen en/of klachten.

Privacy

Wij vinden privacy heel belangrijk, en hebben daarom een strikt privacybeleid waarin vaststaat hoe wij omgaan met je gegevens. Voor een uitgebreid overzicht van ons reglement wat betreft het verspreiden en bewaren van gegevens, communicatie en cookies kun je terecht bij ons Privacybeleid.

Retournering

Je mag gedurende 14 dagen na de dag van ontvangst zonder reden afzien van je aankoop. Wij zullen natuurlijk benieuwd zijn naar de reden, en horen het graag als we iets kunnen verbeteren. Je bent echter niet verplicht om een reden op te geven. Aan dit herroepingsrecht zitten een aantal voorwaarden:

  • Het recht geldt zolang je tijdens de bedenktijd zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Zolang je het product uitpakt en gebruikt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen, kan er niks misgaan.
  • Wanneer je voor een duurdere bezorgingsmethode hebt gekozen dan onze standaardlevering, dan hoeven wij de bijkomende kosten niet terug te betalen.
  • Mocht je tijdens de bedenkperiode besluiten het product te retourneren, dan meld je dit via ons Formulier voor herroeping. Vervolgens stuur je het product terug, waarvan de verzendkosten voor jouw rekening zijn. Zodra wij het product hebben ontvangen krijg je je betaling terug.

Levering

Wat betreft de levering zijn wij verantwoordelijk voor het volgende: wij dragen de grootst mogelijke zorg voor het in ontvangst nemen en versturen van producten. Wij zijn aansprakelijk voor beschadiging en/of vermissing van producten tot het moment van bezorging aan de consument. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan ons kenbaar heeft gemaakt.

Betaling

Wanneer je een product hebt besteld op factuur, dien je binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn het verschuldigde bedrag te voldoen. Wanneer dit niet gebeurt binnen deze 14-dagen-termijn, dan ben je de wettelijke rente verschuldigd, en zijn wij gerechtigd om de door ons gemaakte incassokosten bij je in rekening te brengen. Mocht je een fout hebben gemaakt in het vermelden van je betaalgegevens, dan is het belangrijk dat je dat zo snel mogelijk aangeeft.

Klachtenregeling

Mocht je op- of aanmerkingen hebben over onze producten, onze website of onze service, dan horen wij dat graag! Hoe sneller je jouw klacht/tip met ons deelt, hoe beter, aangezien het verloop van de bestelling en de omstandigheden ons dan nog goed voor ogen staan. Zodra je ons bericht geeft met je klacht, reageren wij hierop binnen een termijn van 14 dagen, waarna wij maximaal vier weken de tijd hebben voor intern overleg voor een oplossing.

Back to top

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Terug naar de winkel